Mezuniyete doğru..

5 Şubat 2013 Salı

MİMLENMİŞİM

Bugüne kadar birçok bloger arkadaşım tarafından mimlendim ama ilk defa bir mim postu yapacağım hadi bakalım başlayalım :)

Öncelikle bu mim için Prenses'in Pamuk'u blogunun sahibesine çok teşekkür ederim...

Şimdi gelelim mimizin içeriğine;

Size sorulan soruları yanıtlayıp hakkınızdaki 11 gerçeği yazıyorsunuz ; Bitmediii :)

Daha sonra 11 adet soru hazırlayıp 11 adet bloggerı bu sorularla MİM liyorsunuz..
Sizi MİM leyen bloggerlara teşekkür etmeyi de unutmayalım  ;)


Bana sorulan sorularımı yanıtlamakla başlayayım o zaman ;

1) En sevdiğin yazar?
En sevdiğim yazar AYŞE KULİN her daim okumaktan zevk almışımdır...

2)Burcun nedir?
Tam anlamıyla tipik bir terazi burcu kadınıyım

3)Yaptığın bir çılgınlığı paylaşır mısın?
Çılgınlık çılgınlık gerçekten hatırlayamadım belkide hiç çılgınca bir şey yapmamışımdır:)

4)Fobilerin var mı? Varsa neler?
Fobilerim var evet en büyük fobim yılanlar ve köpekler...Korkum sevdiğim insanlardan ayrı düşmek...

5)Tavsiye edeceğin filmler var mı?
Pek film izleyen bir insan değilimdir. İzlersem de Türk yapımlarla haşır neşir olurum. Babam ve Oğlum gerçekten bende iz bırakan bir film olmuştur.

6)Hiç en yakın arkadaşını kıskandığın oldu mu?
Hayır olmadı ama onun bana beni kıskandığını itiraf etmişliği vardır. Ben çok zor kıskanan bir insanın; çünkü elimdekilerle mutlu olmayı ve onlardan küçük değerler mutluluklar çıkarmayı bilirim...

7)Dedikoduyu sever misin?
Hangi kadın sevmez ki...Tabikide çok dedikoducu bir insan değilim :)

8)Yaşadığın şehrin en sevdiğin ve en sevmediğin yanı nedir?
En sevmediğim yanı deniz olmayışı ve sevdiğim insana uzak oluşu, en sevdiğim yanı ise düzenli ve ailemin burada oluşu

9)Kitap okumak için tercih ettiğin bir yer var mı?
Hayır yok. Kitap okumayı çok severim ve her yerde de okuyabilme potansiyeline sahibimdir.

10)Fotoğraf çeken misin çekilen mi?
Her ikiside ama keşke profesyonel yada çözünürlüğü daha yüksek bir makinem olsa...

11)Dünyada en çok görmek istediğin yer?
En çok İtalya ve Fransa'yı görmek istiyorum...


Kendimle ilgili 11 gerçek;
Aşırı duygusal
Evcimen
Sürekli sırıtan,gülen
Kitap delisi
Alışverişkolik
Takı, toka delisi
Düzen delisi
Temizlik hastası
Alerjik bünyesi nedeniyle sürekli kokulardan rahatsız olup parfüm kullanamayan ama kokulara tapan insan
Cupcake aşığı
Örgü örmeye tutkun 
kendi halinde yaşayan bir insancık...

Gelelim benim hazırladığım sorulara;
1)Örgü örmeyi sever misin?
2)Hayatta olmazsa olmazın nedir?
3)Kendini 3 kelime ile anlatabilir misin?
4)Hobilerin neler?
5)Uğraştığın el sanatların, becerilerin var mı? Neler?
6)Kaç tane ayakkabın var? :))
7)Elinde kalan para zar zor ay sonunu yetirme sağlayacak ama mağazada gördüğün ve bayıldığın şeyde karşında. Bu durumda ne yaparsın? Eğer mağazadaki ürünü alırsan ay sonunu getirmek için ne yaparsın?
8)Gurur mu mantık mı?
9)Ailen sevdiğin insanı kabul etmese ne yaparsın?
10)En sevdiğin tatlı?
11)Sevgiline "erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer" deyip birşeyler pişirdin mi?

Bu mim kimlere gitsin;




7 yorum:

  1. Sen beni mi mimlediiiiiin, teşekkür ederim canım veee sorularına bayıldım ben de hazırlayacağım bir mim yazısı oleyyy =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehuhehehu evet :) sen benı mımledıgınde cevap verememıstım İdilicim ama utanmadan mimledim seni ehehehuheh :D

      Sil
  2. Bebeğiiiiiim çok teşekkür ediyorum yakın zamana söz vermeyim şu sıralar çok yazı giremiyorum bloga anlarsın sen ;) vakti bulduğum an geçde olsa yaparım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Analdım canım benım ;) o zmn en kısa zamanda diyelim ;)

      Sil
  3. tatlım teşekkür ederim cevapların için benide mimlemişsin :D hazırlıyorum yazıyı hemen :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bi post bu böyle :) çok güzel ifade etmişsin :)

    YanıtlaSil
  5. Canımm bundan sonra ben de takipçinim..
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil