Mezuniyete doğru..

22 Ağustos 2012 Çarşamba

VİNTAGE ETEKLER



Bir bayramı daha geride bıraktık. Zaman ne çabuk geçiyor...

Bayram temizliği esnasında annemin dolabını düzenlerken annemin 36 beden olduğu zamanlardan kalma giysiler benim dolabıma transfer oldu:)

Etekler, gömlekler, bluzlar...




Aşağıda göreceğiniz belden bağlamalı maxi etekler favorim oldum. Tiril tiril yaz günlerimin vazgeçilmezi olacaklar. Desenleri ise ayrı güzeller. Oturunca baya bir derin olan yırtmaç sorun yaşatıyor ama ona da çözüm bulacağım:)






Ayrıca bu çekilişe katılmadan olmaz buyrun kızlar

Yorumlarını hiç eksik etmeyen sevgili Meelviin'in çekilişi için;
(Şimdiden mutlu yaşlar canım)


2 yorum:

  1. işte budur canım ya güleee güle kullan hepsini :))) harika kombinler bekliyorum senden :*

    YanıtlaSil
  2. çok güzel , çok yakışmış ayrıca .... bende annemin dolabına dalıyorum arada,hep azar işitiyorum :) gözünü doyuramadım senin,dolabın kapanmıyor artık yeter alma kıyafetlerimi diye :))

    YanıtlaSil