Mezuniyete doğru..

6 Ağustos 2012 Pazartesi

KOTON AŞKI VE BİKİNİLER

Koton'a olan ilgimi çevremdeki herkes bilir. Alışverişlerimin vazgeçilmezi ve ilk durağımdır. Her zaman kendime göre bir şeyler bulur ve elim, kolum dolu dolu çıkarım.

Bu bikiniler ise markafoni'nin Koton kampanyasından payıma düşenler. Kampanyayı gördüğümde çok geçti "kesin bana göre beden kalmamıştır" demiştim. Ama 34 beden olmanın dezavantajlarının yanında faydasını görerek bu cicilere sahip oldum. Hemde yanlış hatırlamıyorsam 12,90 gibi komik rakamlara :)


Bir an önce EYLÜL ayı gelse ve tatilime çıksam şu cicilerle denizin tadını çıkarsam:)




7 yorum:

  1. güzel seçimler canım mavi bikinin üst modeli çok hoşuma gidiyor güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım maviye benzer bende pentiden almıştım :) veee bende bir an önce ağustosun son hafasını bekliyorum tatil için inşallah beklediğimize değer bir tatil geçiririz:))

    YanıtlaSil
  3. çok iyi fiyata almışsın canım güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  4. çok şekerler fiyatları da inanılmaz uygun;)o zaman sana şimdiden mutlu tatillerr:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. pembe olana bayıldım ama mavi olan da yanık tende süper duruyor!

    http://www.piggypinkfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil