Mezuniyete doğru..

12 Ağustos 2012 Pazar

DIY OJE KUTUSU


Bu aralar düzene geçme çabalarındayım demiştim. O yüzden boş durmuyorum ve çekmece, dolap her yere el attım. 



Bunun için ilk başta ojelerıme çözüm yaratmaktan başladım. Bir tane çocuk ayakkabısını kaplayarak başladım ve daha sonra pullarla süsledim. Bu kadar basit:)



Birde evde bulunan peynir kutusunu kaplayarak ıvır zıvırlarımı toplamak için kullanmayı düşündüm. Ve onuda folyo ile kapladım ve renkli bantlarla süsledim.







Yarım saatte bu güzellikler ortaya çıktı.Sizce nasıl olmuşlar?

7 yorum:

  1. bayıldım harika olmuş!

    eline sağlık canım, güle güle kullan:)

    misafirliğe beklerim bende:)sevgiler

    YanıtlaSil
  2. blogger lar arasında dıy fikri olup da bu kadar üşengeç olan bir ben varım sanırım :) sağım solum DIY ne kadar güzel yahu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe bende üşengectım canım ama yenı yenı basladım ıste:) Ozmn senı hareekete gecırmek ıcın ızmırlı blogerlar gıbı bızde toplanmalıyız o zmn Dıy projelerimiz için :D

      Sil
  3. YAA COK GUZEL OLMUS BU AMA YANDAKI HANIMELI KUTUSUNUNDA KAPLANMAYA IHTIYACI VAR BENCE :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yuvarlak olanı kaplamak cok zor geldı canım ya gozum yemedı :D

      Sil
  4. çok güzel olmuş canım güle güle kullan senı takiptryim bende bekliyorum:)
    http://zuutrendss.blogspot.com/

    YanıtlaSil