Mezuniyete doğru..

17 Ağustos 2012 Cuma

ATMA KULLAN OLMADI AT!!!


Eski bir babetim vardı ve ben onu "glitter shoes" projesine adamaya karar vermiştim.

Dün harekete geçtim başladım yapmaya. Balkonda bir esinti çıktı ve o simler yüzüme, gözüme, üstüme, odaya, balkona, halıya her yere uçtu,bulaştı. Bunu görünce bende bir isteksizlik başladı. 

Ama vazgeçmedim ve bitirdim. Sonuç olarak atmayıp, değerlendirip yeniden kullanayım dediğim papiler çöpü boyladı.








Gördüğünüz gibi ayakkabılar disko topu gibi oldular ve yürüdükçe heryere sim saçtılar. Ve çöp kutusuna merhaba dediler.





Hala facebook sayfamı beğenmediyseniz sizi şöyle alayım:)

13 yorum:

  1. o aksiliklere rüzgara inat bu çok güzel olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotograflara bakınca gözüme güzel gözüktü ama çok geç artık canım şu an nerede bilmiyorum:)))

      Sil
  2. bunlar ayakkabı dolabında durmalıydı bence yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zmn o ayakkabı dolabının ve gıyen ayakların halını gormek ıstemzdın canım:D

      Sil
  3. Atılmayı hiç haketmemiş bu babetcik canımm;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama gorsen nasıl sımlerını sacıyodu ortaya:D

      Sil
  4. Hımm.. Kendimi anımsadım bir an. :] Benim de buna benzer başarısız anılarım var. Heyecanla başlayıp, hüsranla sonuçlanan ayakkabı projelerim.. :]
    Ama seninkiler fena sayılmazmış.. :]

    Bana da beklerim.. :]
    www.bayanbilen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaahh sorma canım:D hemen zıyaret edıyorum:)

      Sil
  5. inanmıyorum aynısını ben de yaptım... 2-3 ay önce evde giydiğim babetleri simle kaplamaya çalıştım ama olmadı, rezalet oldu benimki de, elimdekinden de oldum anlayacağın :))) hahahaaa, heryer sim oldu, zaten o simler hiiç pırıldamadı..bi yerde yanlış yaptım ama anlamadım,...boşver, sağlık olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o simlerden nefret ettim üsütne 2 kere banyo yaptım gene kollarımda sim görüyorum arada :D o degılde yazık annem evde yoktu gelınce dıyo bu sımler ne nıye cıkmıyo supuruyorum hala duruyo dıyor:D bende bılmem dedım gectım :D bıde bende bı okdr supurmustum:D

      Sil
  6. Ben de yaptım bunuu benimki de parıl parlıyo azıcık parlamasın istiyorum :) Hatta fotoğraflarını paylaşmıştım blogumda görebilirsin :)

    YanıtlaSil
  7. ben hiç denemedim ayakkabıları simlemeyi, geride kalan her yerde sim bırakması çok can sıkıcı ama sabitleyici sprey falan türü bir şey sıksan belki o kadar sorun yaratmazdı?

    bana da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com
    sevgilerr :)

    YanıtlaSil
  8. Çok cici olmuşlar atmasaydın keşke. Ayakkabı bu illa ki giyecek bir yer bulurdun :)


    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

    YanıtlaSil