Mezuniyete doğru..

1 Ağustos 2012 Çarşamba

ALIŞVERİŞ DELİSİ

Temmuz ayının ikinci haftasıyla beraber  tatile çıktım. Tatil sürecinde bol bol dinleniyor, geziyor, alışveriş yapıyorum. Her zamanki gibi sınırı koyamıyorum:)


Bu jelly terlikleri migrostan aldım. Rengi ve rahatlığı bi şahane:)


Sevgili Merve blogunda Watsons indiriminden bahsedince bi uğrayım dedim ve tabiki elim boş çıkmadım. Not : solda gördüğünüz kiraz- erik birleşiminden oluşan duş jeli harika:)


H&M'ye uğramadan hemde aksesuar almadan alışveriş olur mu? Tabi ki olmaz dedim ve gereğini yerine getirdim:)


Yaz trendine uymak gerek dedim ve LCW'den bu hasır şapkayı kaptım. Benim diye demiyorum çok şirindir kendileri:)


Nar çiçeği tek omuz elbiseyi trendyoldan indirim çekimi kullanmak maksadıyla aldım ve çokda iyi etmişim diyorum. Bebe yaka bluzu ise Ankara Addax'tan aldım efenim:)


Birde alışveriş esnasında Mango Outlet'e uğranır ve sevgilinin şuna bak ne güzel, buna bak ne güzel nidalarıyla gaza gelinir bu ciciler alınır:) Gömleğin kırmızı puantiyeleri çok hoş dimi ama!


Birde BİM'den bu şirin baykuş çorap var tabiki:)


Ve son olarak kapanışı sevgilimin şirin İKEA hediyesiyle yapayım:)

Ne çok almışım yahuu bide bunların fotolanmamışları var en iyisi bana uzun süre alışveriş yasaklanmalı:)


20 yorum:

  1. çoook güzel bir alışveriş olmuş , h&m kelepçe tokadan bende aldım çook hoş , mango outlet te kendimi kaybediyorum beeen <333

    güle güle kullan hepsiniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkur ederım sende gule gule kullan blogunda gormustum:)

      Sil
    2. canım benim çok teşekkür ederim beğenmene sevindim . takı evi optimumun içinde .. yarın kızılaya gidicektim süper oldu dediğin kesinlikle dediğin yere uğricam :)))

      Sil
  2. Verimli bir alisveris olmus gule gule kullan:)) Bu addax tam olarak nerede acaba namini cok duydum ama bi turlu gidemedim:(

    Takipteyimm:(
    mmelvvin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izmir caddesini sakaryaya bağlayan yeşil tüp geçiti biliyor musun? sakarya çıkısından sola dönersen bulvar üzerinden takip ediyorsun polarısı gectıkten sonra yanı meshur geyık heykellerine dogru yurursen karsına cıkar:) yorumun ıcınde tesekkurler:)

      Sil
    2. Artık yerini öğrendiğime göre en kısa zamanda gidicem çok teşekkür ederim:)

      Sil
  3. hepsini güle güle kullan :)
    çok seviyorum bu tarz yazıları okumayı

    sevgiler
    http://youshoulddancewithme.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Canım gule gule gıy hepsnı cok begendım.En cokda mıgrosdan aldıgın terlıgını. :)
    Bana yer vermıssın ya hos oldum bı cok saolll bitanesin:)))

    YanıtlaSil
  5. çok güzelleeer!baykuşlu çorap ne tatlı öyle,pembe terlik çok şeker,aksesuarlara bayıldım;)
    keyifli bir alışveriş olmuş güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  6. Güle güle, mutlulukla kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  7. Ankara Addax'tan aldığın o bebe yakalı bluza bayıldımm :D
    http://bayanbilen.blogspot.com/ bana da beklerim :] çekilişime de.. :]

    YanıtlaSil
  8. en cok terlikleri begendim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım bende bu tatlı terlıklerı çok sevdım:)

      Sil
  9. güle güle kullan aldıklarını,ne güzel parçalar yakalamışsın :)

    YanıtlaSil
  10. hepsi birbirinden güzel güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil